//
indlæg
MIL, Skoleudvikling

Kreativ vidensanvendelse og innovation i udviklingsprocesser

Long time no see!

Der er gået laaang tid siden mit sidste blogindlæg, men nu er det på tide at bryde stilheden. I mellemtiden er jeg blevet færdig med en masteruddannelse i IKT og læring (MIL).

Projektet handler grundlæggende om, hvordan faggrupper kan samarbejde om faglig udvikling og videndeling i gymnasiet ved at arbejde i innovative og kreative udviklingsprocesser. Det samlede projekt kan læses her og hentes her.

God læselyst!

Skærmbillede 2015-09-03 kl. 22.12.12

Reklamer

About Sune Weile

Sct. Knuds Gymnasium, Odense

Diskussion

2 thoughts on “Kreativ vidensanvendelse og innovation i udviklingsprocesser

  1. Kan man ikke downloade den et sted. Det ser spænedende ud

    Posted by Ivar | 04/09/2015, 14:12

Skriv et svar

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

Følg mig på Twitter

  • RT @lieberothdk: Skærm Skærm Ikke findes nu som gratis ebog. Tusund tak for den næsten kun positive modtagelse i #skolecat og #dkmedier. Je… 8 hours ago
  • RT @khrisdk: Jeg er ikke den eneste der mener at Riisager står til 02 "Ministerens holdning er både arrogant, nedsættende og uansvarlig."… 1 day ago
  • RT @lieberothdk: Gode data kan hjælpe os med at komme ned fra panikvognen. Jeg skrev hvad jeg håber er et fair og nuanceret svar til folk,… 2 days ago
  • RT @juliehorup: @StineLiv @larshansen Niveauet for hele den debat er bekymrende lavt. Den gør mere skade end gavn. De positive vinkler druk… 3 days ago
  • RT @koefoed: indlæg (på svensk) om “de ny-analoge” som en privilegeret position og om hvordan ‘skærmafhængighed’ bliver markør for udannet… 1 week ago
Reklamer
%d bloggers like this: